Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Compleet onbekwame klantendienst

Wat een prutsers bij orange Wij hebben een dikke maand geleden een wifi booster box aangevraagd. Deze ook ontvangen en geïnstalleerd na enkele dagen. Nu begint het gepruts, wij kregen enkele dagen later een sms om alles terug te sturen. Ik bel dus de klantendienst, na heel veel doorverbonden te word

Vraag

• 

Opties en diensten

1.6K

1

0

• Kosten bellen italie

Hallo, ben in italie, probleem tarieven wat bellen betreft, tempo giga tarief, in enkele seconden (23 precies) bellen zie ik aub 7 euro van mijn pre paid gaan, temeer ik een tempo giga nummer bel, zou in de EU zelfs gratis zijn! Of niet? Hoe is dit mogelijk? verbinding provider automatisch, is nu I

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.9K

2

0

0

• Data in het buitenland binnen de eu

Ik heb in België 300gb, maar in het buitenland binnen de EU val ik terug op 45gb. ik vind dit in 2023 , niet normaal . We leven niet meer in de ‘90 hè . ik hou niet eens de helft ???!!!

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Internet plat

Beste Reeds 3 dagen geen internet tv enkel 4g. Blijkbaar wordt geen oplossing gevonden,enigre antwoord algemene storing in uw buurt.nog nooit meegemaakt 3uur ok maar 3 DAGEN,nog steeds niet opgelost.nog maar 2 weken klant en nu al teleurgesteld. Mvr rikjan

Vraag

• 

Opties en diensten

1.8K

3

0

• Betaalnummers

Beste hoe kan ik sms'en naar betaalnummers? Voorbeeld bij vive le velo lukt dit niet

Vraag

• 

Opties en diensten

826

3

0

0

• Geen mobiel netwerk en geen 4G

Ik heb sinds deze ochtend geen mobiel netwerk meer en ook geen 4G. Ik kan dus ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen netwerk heb...

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

2.2K

2

0

0

• Klantennummer werkgever

Hi, mijn werkgever had mijn privénummer **bleep**4 overgenomen op een Orange sim. Nu had ik graag dit nummer overgezet naar een andere provider. Hiervoor heb ik het klantennummer nodig. Zou u mij die kunnen geven aub? Mijn werkgever is Jan De Nul

Vraag

• 

Opties en diensten

1.3K

3

0

0

• Mobiele data Zwitserland

Wij reizen naar Italië via Zwitserland. We hebben de travel data op 0 euro gezet. Moeten we dan nog steeds onze 4g uitschakelen of is dat niet meer nodig? Alvast bedankt 🙏🏻

Vraag

• 

Mobiel internet

2.5K

4

0

• Activeren Sim kaart lukt niet

Hallo Ik heb voor mijn dochter een nieuwe simkaart gekregen voor in een Samsung gsm. Nu heb ik nog steeds na weken nog geen melding gekregen van activatie. Heb al vanalles geprobeerd maar Sim kaart raakt blijkbaar niet geactiveerd. Iemand die mij kan helpen? groetjes

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

954

2

0

• fout gefactureerde premium nummers crediteren

Waarom komt de helpdesk zijn belofte niet na om alle fout gefactureerde premiumnummers volledig te crediteren? Gesprek is nochtans opgenomen....

Vraag

• 

Opties en diensten

877

4

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen