Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenHallo, Als men naar mij belt en ik neem niet op, dan werkt de voicemail ! Ze horen altijd "dit nummer is niet toegekend". Ik heb mijn voicemail al terug ingesproken enz maar niets helpt. Althans als mijn iphone uit staat werkt de voicemail wel.
Vraag
•
Opties en diensten
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik probeer een login te maken. echter krijg ik de melding dat men nummer niet bestaat. als ik inlog met mijn oude login van vroeger zie ik niks van gegevens, vontract,facturen of aangesloten nummers. het gsm nummer is dus NIET meer gelinkt hieraan. Zijn sinds maandag opnieuw bij orange dus is langer
Vraag
•
Opties en diensten
1.4K
2
0
0
We bevinden ons in Frankrijk en we hebben geen mobiel internet. Er staat wel 5G vermeld maar ook geen internet verbinding. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Groeten
Vraag
•
Mobiel internet
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Orange blokkeerde de uitgaande gesprekken op al onze toestellen. Facturen zijn betaald. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik kan natuurlijk niet bellen naar Orange... Peter
Vraag
•
Toestellen and instellingen
3.7K
5
0
Ik koop een refurbished gsm aan maat deze werkte niet naar behoren. Terug naar de winkel, krijg een andere maar ook daar mankementen. Dus nog maar eens naar de winkel. Weer een andere met de nodige mankementen. Dit op 3 dagen tijd. Dus omdat ik er genoeg van heb wil ik dit contract annuleren en nu z
Vraag
•
Opties en diensten
929
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben een jaar lid van Orange en tevreden over de service. Zoals het programma voorschrijft krijg je dan een leuk filmticket aangeboden (bij aankoop van een ander en enkel geldig op dinsdag) Dus vandaag wou ik lekker Oppenheimer gaan zien. Eerste probleem : Nergens wordt je geinformeerd dat het enk
Vraag
•
Opties en diensten
1.6K
3
0
Sinds ik een paar jaar geleden overgeschakeld ben naar Orange, lukt het betalen van een parkeermeter via de shortcode 4411 niet. En ik wil dit nu toch eens later onderzoeken. Op mijn toestel krijg ik een rood uitroepteken met de tekst "Niet afgeleverd". Ik heb dit met andere toestellen en zelfde sim
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
2.2K
3
0
0
Beste, Graag wilde ik weten welke 4G LTE Categoriën worden aangeboden of ondersteund door Orange? Kan er per categorie worden aangegeven wat hun dekking is in België. Alvast bedankt op voorhand. Met vriendelijke groeten
Vraag
•
Mobiel internet
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Is het al mogelijk om een eSim te verkrijgen voor smartwatch? Ik heb een abonnement via het werk voor smartphone en wens ook een eSim voor hetzelfde nummer of eventueel data te koppelen aan smartwatch. Bij concurrent telenet is dit geen probleem aangezien dit eenvoudig in te stellen was bij m
Vraag
•
Toestellen and instellingen
4.3K
2
0
Ik kreeg een schorsing wegens te late betaling (volledig terecht) ondertussen ben ik in een Orange shop langs geweest om domiciliëring in orde te brengen. Daar konden ze de schorsing niet ongedaan maken en ook niet zeggen hoe lang dit duurt. iemand die me wel verder kan helpen? Ik probeerde meerdere
Vraag
•
Mobiel internet
1.9K
4
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties