Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Modem

Wij hebben een verouderde versie van modem maar om die te vernieuwen zouden we daarvoor moeten betalen. nu vernemen wij dat de klanten van Telenet dit gratis kunnen aanvragen? zou dit mogelijk zijn bij Orange???

Vraag

• 

Mobiel internet

2.7K

7

0

• Geaccepteerde oplossing

Oude nummer terugvragen

Dag iedereen, ik vroeg me af of ik mijn oude nummer nog kan onderscheppen dit voor twee factor authentificatie en vroeg me af of ik naar orange moest bellen hiervoor of niet.

Vraag

• 

Opties en diensten

1.1K

2

0

0

Problemen bij port forwarding

Hallo allemaal, sinds vandaag ben ik overgestapt van telenet naar Orange internet. installatie is vlot verlopen, maar als ik een poort wil forwarden om te communiceren met de domotica is de miserie begonnen. in het verleden heb ik dit al eens gedaan met een kennis die toen ook orange had, en dit was

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

3.4K

3

0

0

• Als iemand mij belt vanuit het buitenland, word ik gefaktureerd?

Beste Als iemand mij belt vanuit een EU zone 1 land, Nl of Uk, of De, word ik dan gefactureerd? Als ik bel naar het buitenland dan word ik wel metteen gefactureerd ondanks mijn go extreme. Ik dacht dat ik ergens gelezen had als oplossing dat je naar het buitenland kon bellen in je abbonement zat met

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

4.7K

4

0

0

• Minder internet verbinding, ook in huis. Hoe komt dit?

Beste mensen, Ik heb de laatste tijd slechtere en slechtere verbinding met het internet, wifi thuis, en 4g onderweg. En als ik wifi iit doe dan maakt het geen verschil. Kan iemand mij raad geven? Klantendienst heeft me een nieuwe code gegeven voor 5g maar doet weinig verschil. En heb de wifi uitgeze

Vraag

• 

Mobiel internet

1.5K

3

0

0

Sim en puk code kwijt

Help! Ik ben mijn sim en pukcode kwijt. Kan iemand mij verder helpen aub? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

3.2K

3

0

0

• Inkomende oproepen

Ik zou graag een detail hebben van mijn inkomende oproepen voor een bepaalde periode. Ik kan dit niet terugvinden op mijn gedetailleerde factuur. Ook niet in de historiek van mijn telefoon. Waar kan ik dit opvragen? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Opties en diensten

1K

1

0

0

• voicemail

goede morgen, wanneer iemand iets inspreekt op mijn voicemail krijg ik hier maar een paar dagen later een melding van. enig idee hoe ik kan zorgen dat ik dit direct ontvang wanneer het bericht ingesproken wordt? grtjs

Vraag

• 

Opties en diensten

581

0

0

0

Astel

Kan ik via Astel extra korting krijgen? Want een vriend van mij wil graag klant worden en ik heb gehoord dat je dan een korting krijgt bovenop de korting van orange. Rick2

Vraag

• 

Opties en diensten

764

1

0

• Tv enmobiel

Hey, kan ik bijvoorbeeld enkel tv en een gsm abonnement (met een redelijk hoog data limiet) hebben? Dus tv en gsm zonder internet? Grts, Rick2

Vraag

• 

Opties en diensten

734

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen