Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Niet internet in buitenland

Waarom in buitenland (Nederland)ik heb niet internet op mijn gsm?

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

2

0

0

• geen mobiel internet en orange niet te bereiken

heb sinds 15-6 geen mobiel internet meer, kan zelfs niet bellen. Hierbij is het probleem dat ik geen andere telefoon heb om orange te bellen en op twitter nemen ze niet op.

Vraag

• 

Mobiel internet

1K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Sim kaart

Ik ben al 3 weken aan het wachten voor de activatie van mijn sim kaart. Weet er iemand wanneer dit opgelost kan geraken?

Vraag

• 

Opties en diensten

1K

2

0

0

Orange kaart is overgezet naar herlaadkaart, kan echter niet gebeld worden.

Hey Tribals, na mijn ontslag vrijdag is mijn werkabbo overgezet naar een "herlaadkaart" aldus de sms van Orange. Volgens mijn werkgever kan ik geen uitgaande oproepen of sms'n doen. Maar ik kan ook niet gebeld of ge'smst worden zo blijkt. Op de site van Orange wilde ik deze kaart herladen, maar ook

Vraag

• 

Opties en diensten

873

1

0

0

Kan niet bellen vanuit de VS na aankoop Best Destinations Pass

Hallo, Ik kocht net een Best Destinations Pass om te kunnen surfen en bellen vanuit de VS. Nu blijkt dat ik wel kan surfen, maar niet bellen. Ik heb proberen bellen naar nummers in België en de VS (uiteraard in de internationale notatie met een + of 00), maar het gesprek wordt telkens beëndigd nog v

Vraag

• 

Opties en diensten

995

4

0

0

• Ongewild Playwing abonnement

Vanaf 2023 zag ik dat er elke week 10 euro aan een playwing abonnement wordt aangerekend aan mijn telefoonabonnement. Ik heb hier nooit naar gevraagd of dit geactiveerd. Is er een mogelijkheid om dit abonnement te stoppen?

Vraag

• 

Opties en diensten

1.8K

2

0

0

handleiding afstandsbediening nieuwe decoder

Kreeg vandaag nieuwe decoder en afstandsbediening maar geen handleiding Op mijn vraag er naar zei hij dat hij dit had maar in zijn auto en dat hij die niet kon halen. Hij heeft alles snel uitgelegd maar te veel om te onthouden en te weinig om alles te weten. Ik belde de 5000 en daar zeiden ze kijken

Vraag

• 

Opties en diensten

3.1K

2

0

0

Reizen buiten Europa

Bij het reizen buiten Europa, hoe vermijd je data buiten je abonnement te verbruiken en je globetrotter badge te vervolledigen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.1K

2

0

0

• Geen levering van toestel na 48 uur

Hallo iedereen Op vrijdag 26 mei heb ik dankzij een speciale actie van Orange een Iphone 14 plus kunnen bestellen met abonnement. In mijn bevestigingsmail staat dat het toestel geleverd zou worden binnen 48 uur (2 werkdagen) door Ceva. Het toestel werd niet binnen de 2 werkdagen geleverd. Dinsdag 30

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

1.6K

3

0

0

• Go Intense abonnement maar met 1 GB beschikbaar

Ik heb een Go Intense abonnement met normaal 70GB mobiele data beschikbaar. Sinds deze maand (gestart 25/05), heb ik maar 1 GB beschikbaar en krijg ik verschillende berichten dat ik moet bijbetalen door gebruik buiten abonnement. In mijn detail van verbruik staat enkel mijn bel- en smsverbruik en Su

Vraag

• 

Mobiel internet

1.2K

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...