Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk zit al een week zonder mobiel internet Heb alles al geprobeerd maar instellingen staan goed en het 4g/5g vakje boven aan blijft maar pinken Iemand een oplossing voor mij? Groetjes, Kevin van Sighem
Vraag
•
Mobiel internet
587
1
0
0
Ik ondervind een probleem bij het openen van de telefoongegevens... de internetverbinding is verbroken... en dit bericht komt... Mijn pakket is...Tempo Giga
Vraag
•
Mobiel internet
606
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey allemaal, Ik heb sinds kort een family gestart, ik kan geen cadeaus meer accepteren. Ik heb ook een cadeau van iemand in de familie gekregen maar het is nooit aangekomen, Ik heb wel een sms gekregen (het is al langer dan 24 uur).
Vraag
•
Mobiel internet
578
1
0
Ik heb geen netwerk, kan niet bellen, dus ook niet naar de klantendienst. Ik heb ook geen mobiele data.
Vraag
•
Mobiel internet
361
2
0
0
Hoe kan ik de hoeveelheid gratis browsen vergroten... Wanneer u de gegevens opent, verschijnt er een bericht...U heeft geen browsegegevens meer.. Help me alstublieft om de vastgelopen gegevens op te lossen.
Vraag
•
Mobiel internet
382
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb recentelijk mijn herlaad kaart naar een go light abbonement omgezet. Ik wou vandaag (3/5/2024) 4GB accepteren maar het werkt jammer genoeg niet. Zou dit kunnen zijn door het abbonement?
Vraag
•
Mobiel internet
842
3
0
0
Zijn er nog die problemen ondervinden bij het activeren mobiel internet 1GB, ik krijg telkens een sms dat ik onvoldoende belwaarde heb, nochtans staat er meer dan voldoende op...
Vraag
•
Mobiel internet
604
2
0
Beste, via welke weg kan ik een public ip verkrijgen voor een bepaalde sim? Alvast bedankt, Nicolas
Vraag
•
Mobiel internet
289
0
0
0
Hallo! Ik wil afstappen van alle stress die een smartphone me geeft . Ik ben op zoek naar een "smartphone" waar ik enkel nog foto's kan ontvangen en versturen ,bellen en sms'en en enkel wifi . Ook vroeg ik me af of Orange een abonnement heeft waar ik enkel moet betalen voor
Vraag
•
Toestellen and instellingen
568
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties