Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

restwaarde smartphone

Hallo iedereen, ik ben in de klantenzone op zoek naar de restwaarde van mijn smartphone en kan dit niet vinden. Weet er iemand waar dit gevonden kan worden? Dank bij voorbaat

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

105

4

0

Facturatie

Beste, door een moeilijke periode heb ik momenteel een achterstand van 2 facturen. ik kan deze vanaf volgende week donderdag betalen. zou hiervoor de dienst terug open kunnen worden gezet en de Facturatie uitgesteld kunnen worden naar eind deze maand? Voor zowel de factuur van juni als mei. met vrie

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

73

1

0

• RCS iPhone?

Is er al nieuws wanneer RCS gelanceerd wordt voor iPhone? Orange blijkt de enige (grote) provider in België die dit nog niet aanbiedt...!

Vraag

• 

Opties en diensten

183

4

• Puk code

hallo ik heb mijn simcode vergeten en ik heb 3 keer geprobeerd en die wilt nu een puk code kan jij puk geven naar mij? Groetjes,

Vraag

• 

Mobiel internet

184

2

• klacht orange thank you

Bijna 20 jaar klant, maar als de dame aan telefoon je onrespectvol en onprofessioneel te woord staat, dien ik weldra Orange goodbye te zeggen. Klacht 1: ik ontving (vermits ik jarig was) een CADEAU, daarbovenop nog een 2e getrouwheids CADEAU. Die waren vorige week nog 4 dagen geldig. (best destinati

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

100

3

0

• Roaming kosten buiten EU

Na een reis naar Japan werden ons 400 EUR roaming kosten aangerekend door onze belgische provider. (niet Orange...) Het gaat over een verbruik van (slechts) 27,3 Mb, waarschijnlijk door achtergrond-verbruik van bepaalde programma's. (updates ?) Ik had begrepen dat alle EU gebaseerde providers eerst

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

168

7

0

• Hopeloos

Hallo, Privé heb ik 2 GSM's besteld met de promo in combinatie met een abonnement. De bedoeling is om over te stappen van mobile vikings naar Orange. Ondertussen zijn we 2 weken verder... 672uren in plaats van de 48uren die ze beloven op de website. Nergens krijg je info over je bestelling. Niet via

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

49

0

0

• bpost is langs gekomen heeft het pakje aan de deur geleg maar het pakje was leeg

bpoost is langs gekomen heeft het pakje aan de deur gelegt maar het pakje was leeg

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

84

2

0

• DAZN -> prijzen mobiele abonnementen

Hallo, prijzen zijn voor internet en mobiele abonnement deze maand gestegen zonder een aankondiging. voor mijn internet is dit 2€ / maand voor mij apparaten is dit 0,30 per apparaat/per abonnement. Is dit om de inkomsten van het voetbalcontract te compenseren? We gaan best eens kijken naar nieuwe op

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

62

2

0

Wanhopig

Hallo allemaal, We zijn sinds een kleine twee maanden klant met onze vennootschap en hebben 5 gsm-nummers. Bij de opstart heeft de klantendienst toen 5 aparte klantennummers aangemaakt in plaats van alles onder één nummer te zetten. Ik ben nu al een maand bezig om dit recht te zetten. Ik heb minsten

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

73

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...