Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeachte ik heb donderdag 12 juni een bestelling gedaan bestelnr 33**bleep** maar heb pakket nooit gehad ook geen email dat het opgestuurd is ofzo hoe kan dit ? laat aub iets weten want wil dat dit in orde komt …. Mvg kenny
Vraag
•
Opties en diensten
159
5
Hello, I have the “GO Plus” tariff which costs 23.70€/month for 3 years and in my Orange app it says “Your current plan is no longer available.Upgrade to our new mobile subscriptions for an optimal experience” but it still works. My question is do I just choose a new one from the options they gave m
Vraag
•
Tarieven en verbruik
98
2
0
0
In opoeteren maaseik al van vorige week donderdag totaal geen ontvangst met de gsm zeer fijn als we met 3 van ons gezin een abonnement van Orange hebben!!! Ze zijn bezig met de zendmast volgens mij zijn ze ene volledige nieuwe aan het zetten een dikke schande is het al jaren lang klant met 3 gsm s e
Vraag
•
Mobiel internet
174
1
0
0
We hebben al een week totaal geen ontvangst meer in opoeteren. Nog iemand hier last van?
Vraag
•
Mobiel internet
214
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb een vraag: als ik naar Portugal wil bellen, betaal ik daar dan extra voor? Met mijn abonnement (Orange Mobile Small) kan ik onbeperkt bellen en sms’en binnen België. Geldt dit ook als ik naar Portugal bel of een sms stuur?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
185
2
0
Bellen vanuit buitenland lukt niet. Data roaming ligt aan
Vraag
•
Toestellen and instellingen
129
2
0
0
We gaan op vakantie naar Frankrijk en dan zitten mijn kinderen al snel zonder data. Hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk oplossen?
Vraag
•
Tarieven en verbruik
174
2
0
0
Beste Orange-community, Ik hoop dat iemand van het Orange-team dit hier kan oppikken, want via de gewone klantendienst kom ik **niet verder**. Op 28 april heb ik contact opgenomen met de klantendienst over een probleem met mijn voicemail. Op **9 mei** werd er een **dossier geopend**, maar intussen z
Vraag
•
Opties en diensten
177
2
0
0
Hallo iedereen, Ik heb deze week 2x proberen herladen voor 5 euro via de app. De eerste keer was die 5 euro zogezegd al op (voor data) nadat ik nog geen halfuur mijn data had aanstaan. De tweede keer was hij al op na letterlijk 6 minuten - in die 6 minuten had ik geen enkel bericht ontvangen of verz
Vraag
•
Tarieven en verbruik
189
5
Hoi, Sinds de start van ons Orange verhaal toch wel al behoorlijk problemen gehad, waaronder het verkeerd aanrekenen van een extra child die niet in onze bundel zat. Ondanks dat mijn vrouw al naar een winkel ging in Brugge, en het pakket werd aangepast (het extra child nummer werd er uitgehaald), is
Vraag
•
Tarieven en verbruik
157
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties