Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Officiële oplossing

Best destinations pass

Wij hebben voor 3 toestellen een best destination pass aangekocht incl 2gb data. Bij 2 toestellen is deze data niet zichtbaar. Op het toestel waar het wel zichtbaar is noemt het een 'pass', bij de andere niet Hoe komt dit?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

87

2

• Officiële oplossing

Hoboken

hoe kan ik de extra verzekering uit men account verwijderen ik kan het zelf niet wijzigen precies ik betaal nu extra verzekering per gsm en wil dat verwijderen

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

59

2

0

• Officiële oplossing

Surf extra kaart

Ik heb mij een mifi apparaatje aangeschaft. Nu moet daar een data sim in komen. Heeft iemand daar ervaring in. Het liefst doe ik dit via orange uiteraard. Den van mijn twee abonnementen is zeker maandelijks niet op. Vandaar mijn vraag !

Vraag

• 

Mobiel internet

62

1

0

• Onmogelijk om Mobile Serenity te deactiveren

Wanneer ik probeer om mobile serenity te deactiveren in mijn klantenzone lukt dit niet. Als ik bevestig dat ik het wil deactiveren blijft het rondje draaien en blijft daar hangen. Ik heb al topics gevonden maar daar zijn de antwoorden allemaal verdwenen. Graag hulp. Dank u.

Vraag

• 

Mobiel internet

93

6

0

• Betalen via sms

Waarom kan ik met Orange niet betalen via sms aan premium nummers?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

46

2

0

• Geaccepteerde oplossing

geen bereik door elektriciteitspanne in Moerkerke

Ik woon in de Maleise Weg 12, 8340 Moerkerke. Gisteren was er de hele dag geen ontvangst doordat er een elektriciteitspanne was in een mast. Volgens de wetswijziging kunnen we hiervoor een compensatie aanvragen en verkrijgen. Drie maal heb ik 10-tallen minuten verloren door naar het nummer van Orang

Vraag

• 

Mobiel internet

61

2

geen 4G in buitenland

Ik heb 3 nummers bij Orange (zakelijk account), bij 1 van de 3 toestellen kan er in het buitenland geen verbinding met 4G worden gemaakt. Heb alle instellingen al nagekeken, ook geprobeerd het netwerk handmatig te selecteren, probleem blijft zich echter voordoen

Vraag

• 

Mobiel internet

97

3

0

• Wifi

Hoe kan ik mijn mobielen data extra functies zoals hotspot op een oppo?

Vraag

• 

Mobiel internet

68

1

0

300 GB ook in buitenland?

Vraagje: bij sommige providers krijg je hopen data maar is die slechts tot een bepaald aantal GB geldig in de EU. Bij Orange vind ik daar niets van terug. Kan iemand bevestigen dat de 300GB van Mobile Large ook volledig in de EU te gebruiken zijn? Ik zou dan een Surf Extra Card en een 4G router meen

Vraag

• 

Mobiel internet

65

1

0

• Badge

Ik weet dat je soms geduld moet hebben, maar ik heb 2 weken geleden een aankoop gedaan via mijn orange abonnement en nog steeds de badge hiervoor niet ontvangen... Kan dit zo lang duren?

Vraag

• 

Opties en diensten

61

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...