Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Je kan je emailadres aanpassen, maar niet deze voor de facturatie

Hey, Ik heb vorige week mijn email-adres aangepast en dat staat nu ook zo vermeld in mijn 'Mijn Assets'. Doch het facturatie-adres is nog steeds het oude en dat kan ik niet aanpassen. 😕 Iemand een idee? Met vriendelijke groet, Patrick.

Vraag

• 

Opties en diensten

567

4

0

0

• merk en typenummer Orange TV Box 2024

Kan er iemand vertellen wat het merk en typenummer van de huidige Orange TV Box 2024? Ik zou deze nodig hebben om mijn samsung tv remote te koppelen. Alvast bedankt.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

383

2

0

0

• Gsm-nummer : 2 nummers?

Ik ben een nieuwe klant in wording maar stuit al op een probleem. Mijn aanvraag is blijkbaar geweigerd om over te zetten naar Orange. Ik zit al heel lang in de verschillende netwerken en ben al klant geweest bij verschillende operatoren. Wat ik raar vind is dat iedereen me kan bereiken op 0496xxxxxx

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

248

1

0

0

• Nieuwe klant, hoe activeer/link/gebruik ik netflix?

5000 gebeld: gewoon inloggen meneer. Met welke gegevens? Waar? Wat? Wie? Iemand hier dat beter kan helpen dan de nimwits op 5000?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

464

2

0

0

• E sim vervangen

Goeie avodn kan ik mijn huidige E sim verwijderen en een nieuwe installeren van Orange Om hopelijk de slechte verbinding op Te lossen Mvg Laurent

Vraag

• 

Mobiel internet

351

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Overgebruik internet

Hallo iedereen, Weten jullie hoe ik het overgebruiken van mobiele internet kan stoppen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

308

3

0

0

• 4G 's nachts

Band 7 is prima en snelheid OK. 's Nachts gaat band 7 uit (tussen 0 en 6u), dan wissel je naar band 3 (lagere snelheid). Band 3 wordt moe en de router wisselt naar band 20 (primitief lage snelheid). Nog iemand die ervaring? Ik vraag me af of dat 'per mast' beslist wordt of voor het hele netwerk.

Vraag

• 

Mobiel internet

292

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange Mobile Serenity Plus

Hey allemaal, Als ik de app installeer en wil activeren moet ik ergens een QR-code scannen. Ik weet alleen niet waar. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes, Marijke

Vraag

• 

Opties en diensten

319

2

0

• Klantendossier online opvolgen

Hello, Weet er iemand waar je een klantendossier bij My Orange ergens online kan opvolgen als je een dossiernummer hebt?

Vraag

• 

Opties en diensten

311

1

0

0

• CGN

Ik gebruik een 5G modem met een surf extra card op mobile extreme abonnement en moet aan port-forwarding kunnen doen. Gezien CGN actief is lukt dit niet. Is er een manier om CGN uit te zetten op mijn mobiel abonnement zodat ik een publiek adres krijg toegekend op mijn modem ipv een privé adres? Dit

Vraag

• 

Mobiel internet

219

1

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...