Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenVorige week donderdag zijn ze Orange internet + tv komen aansluiten (yay!) Kort er na kon ik op de klantenzone al gaan kijken, echter paar uurtjes later aanhoudend probleem. Ik heb (nog geen orange nummer) heb nu een abbonement genomen, met simkaart overdracht, aan 99 euro met een GSM, dus nog even
Vraag
•
Opties en diensten
552
5
0
0
Het is al nu 2 dagen dat mijn 4g gewoon niet wilt werken valt weg de verbinding, Doe er aub iets aan orange want het is soms voor 2u weg moet geforceerd mijn gsm opnieuw opstarten. Dan werkt het plots terug ligt niet aan mijn gsm
Vraag
•
Mobiel internet
399
5
0
Iemand die weet hoelang de storing van internet en TV nog kan duren?
Vraag
•
Opties en diensten
298
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Weet iemand hoe je kan instellen hoe je telefoon langer belt en niet na 4 keer meteen nr voicemail gaat. Alsook zou ik willen zien als ik een tweede oproep krijg. Nu krijgt de persoon die me probeert te bellen (als ik aan het bellen ben) meteen voicemail... Alvast bedankt!
Vraag
•
Opties en diensten
438
2
0
Ik heb een smartphone van mijn werkgever en ga op 1 mei op pensioen. Van mijn werkgever mag ik mijn gsm-nummer behouden, het contract wordt na 1 mei uiteraard stopgezet. Ik wens vanaf 1 mei klant te worden bij Orange Hey. Welke stappen volg ik het best voor een vlotte overgang? Heb ik een nieuwe SIM
Vraag
•
Opties en diensten
529
4
0
Beste, waar kan ik mijn facturen van januari en februari 2024 ophalen? mvg,
Vraag
•
Opties en diensten
314
2
0
0
Ik probeer op mijn iPhone in te stellen dat ik kan betalen via mijn telefoon, maar krijg volgende melding.
Vraag
•
Opties en diensten
276
2
0
Hallo, Sinds gisteren kort na upgrade naar windows 11 krijg ik geen internetconnectie meer. Ook niet na herhaaldelijk opstarten van pc en flybox. Nog mensen met issues na upgrade naar win11?
Vraag
•
Mobiel internet
1.2K
5
0
Beste, Ik zie dat ik mijn contract bij jullie is gestopt. Ik ben vanaf december in het buitenland geweest en ben daar opgenomen in het ziekenhuis. Wegens de griep die er heerste. In de tussentijd was mijn telefoon kapot dus contact maken met jullie ging vreselijk moeilijk. Ik hoop heel erg dat mijn
Vraag
•
Opties en diensten
221
2
0
0
Hallo, ik heb net mijn e Sim geïnstalleerd. Mag ik nu mijn oude fysieke Sim-kaart weggooien of houd ik die beter nog wat bij?
Vraag
•
Mobiel internet
276
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties