Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenNet de nieuwe digibox aangeschaft. Zeker een aanrader, is tov de vorige mega klein, werkt super goed en onze tv kast kan eindelijk gewoon dicht blijven. Dochtertje vindt het ook top dat ze kan zeggen "tv aan" of "tv uit" 😀
Vraag
•
Toestellen and instellingen
216
1
0
0
Is er iemand die weet hoe ik mijn dochter kan blokkeren om online aankopen te doen via mijn abonnement? ik ben radeloos zo heeft ze al eens voor meer dan 200€ gekocht maar ik moest ze wel betalen via het abonnement alvast bedankt
Vraag
•
Opties en diensten
248
3
0
0
Wat is op dit moment de slimste keuze volgens jullie? De iPhone 16 of de nieuwste 16e?
Vraag
•
276
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, de vrt max app wilt niet meer openen via Orange, bij de klantendienst willen ze mij ook niet verderhelpen. Zijn er hier nog mensen die problemen ermee hebben en de oplossing weten? Alvast bedankt voor de info/hulp.
Vraag
•
Opties en diensten
444
2
0
0
Wanneer we de grens overgaan, gaat mijn gsm niet automatisch naar het netwerk van het andere land, terwijl de instellingen juist staan. moet het zelf altijd opnieuw handmatig aanpassen.
Vraag
•
Mobiel internet
346
1
0
0
Sinds 1/02 overgestapt van Telenet naar Orange . Van de vier telefoons werkt de Activatie enkel bij twee . Ikzelf kan helemaal niet doen!! Mijn man heeft geen 5 g . Al verschillende keren gebeld en er is een dossier . Maar er veranderd niets !! Alweer een week aan het wachten nu ! Heb al verschillen
Vraag
•
Mobiel internet
559
7
0
Geaccepteerde oplossing
Als ik zelf aan het bellen ben en er is iemand die mij wilt bellen dan hoor ik het niet,kan ik daar iets aan doen.
Vraag
•
Opties en diensten
325
1
0
Geaccepteerde oplossing
Als er een gemiste oproep is geweest, ongeacht of de gsm aanstond of niet, moet Orange daar nog persé een sms voor sturen. Dat wil ik niet. Weet iemand hoe men die smsjes kan uitschakelen? Ooit heb ik dat eens ergens zien staan, maar ik vind voor de drommel niet meer waar...
Vraag
•
836
3
0
0
Hallo kan iemand mij helpen om het internet of wifi op afstand uit te schakelen zodat mijn tieners niet naar tv kunnen kijken wanneer ik er niet ben. Want veel van het huiswerk wordt niet gedaan als ik thuiskom
Vraag
•
513
2
0
0
Hallo, graag had ik geweten of je de chats kunt opvragen van messenger. Gewoon de personen of de nr. Op het factuur staat alles op behalve de info over messenger mvg.
Vraag
•
Mobiel internet
238
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties