Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

App uitschakelen

Mijn Orange app blijft steeds lopen in de achtergrond. Ik vind geen mogelijkheid om uit te loggen. Hoe stop ik dit?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

446

3

0

0

• probleem internetverbinding

Dag allemaal, Sinds een paar dagen verlies ik vaak internet of is het erg traag. Het werkt voor een paar uur prima, maar dan stopt het ineens en moet ik de modem opnieuw opstarten. erg vervelend! Wat kan ik hiertegen doen? Heeft iemand tips? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Mobiel internet

526

7

0

• Mobile child abonnement omzetten lukt niet

Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette. Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeg

Vraag

• 

Opties en diensten

520

4

0

• abonnement

Dag allen Ik ben alleen en zoek een goedkoop abonnement. Ik hoef niet veel te bellen of sms'en. Maar surf wel veel zonder WiFi. Dus 4GB/ 5GB is wel een belangrijk. Welke zouden jullie aanraden? Of gebruiken jullie zelf? Alvast bedankt! pau1

Vraag

• 

Mobiel internet

435

4

0

0

• Wat moet ik doen? 3 nummers al een week zonder ontvangst na overdracht Undo --> Orange

Dinsdag 4 maart overdracht gestart, oude sims vielen vrijwel direct uit. Nieuwe sims maken tot op heden geen verbinding... het gaat om 3 sims, waaronder voor mijn kinderen dat ze bereikbaar zijn ( ivm problemen openbaar vervoer, van en naar school )De klantendienst vertelde me, als ze me niet ( per

Vraag

• 

Mobiel internet

426

4

0

0

• Geen 5G tijdens het bellen

Beste Als ik aan het bellen met iemand dan werkt mijn 5G/mobiel internet niet meer, de wifi werkt wel nog. Als ik daarna ophang werkt mijn 5G/mobiel internet terug. Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen? Al gebeld naar de 5000 en alles werkt normaal volgens hun, ze weten zelf niet hoe dat zou kom

Vraag

• 

Mobiel internet

858

5

0

Aankoop router als accesspoint

Hallo, Ik zou graag een Router met wifi 6E aankopen om die in te stellen als accesspoint. Deze zou beschikken over een 6ghz band waar niemand in mijn gebouw (appartementsgebouw) gebruik van maakt. Is de 6ghz band hier in België bij Orange al beschikbaar want beide 2,4 ghz en 5ghz band zijn druk beze

Vraag

• 

431

3

0

0

Technieker beweert dat ik niet thuis was

Ik ben verhuisd en omdat ik dringend internet nodig heb voor het werk, maakte ik een afspraak voor zaterdag, wat een extra kost van €30 betekent. De technieker zou komen tussen 13 en 18u. Vanaf 12.20u was ik thuis en ik wachtte. Intussen was er ook een vriendin gearriveerd die op bezoek kwam. Plots

Vraag

• 

Opties en diensten

465

2

0

0

• Bellen via smartwatch

Sinds kort heb ik mijn oude smartwatch vervangen door een nieuw toestel. Om precies te zijn: de Samsung Watch Ultra. Dit toestel kan in principe verbinding maken met het 4g/5g netwerk en biedt dus de mogelijkheid om te bellen zonder dat je je smartphone bij de hand hebt. Hiervoor moet je natuurlijk

Vraag

• 

590

6

• Gevolgen sociaal tarief bij gedeeltelijke overstap naar Hey

Hey, nieuw hier op Tribe. Ik val maar direct met de deur in huis... Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij Orange. Heb een Love Pack (8 GB mobiele data, 500 Mbps vast internet en tv box). Nu zou ik voor mijn gsm abonnement willen over stappen naar Hey (15 GB data voor maar 5 euro). Maar ik vraag mij dus a

Vraag

• 

Mobiel internet

457

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen