Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hey, Ik heb geen toegang meer tot tips&tricks en nieuws. Kunnen jullie helpen? Thanks!
Vraag
•
Opties en diensten
2.8K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ! Ik kreeg een beloning van jullie ! Top ! Ik maak een keuze uit de drie opties en krijg " Oeps ... er is iets misgegaan... probeer het later nog eens ... wat ik dus ook probeer, maar de link naar mijn Cadeau is verdwenen !!! Bedankt voor de moeite en groetekes !
Vraag
•
Opties en diensten
3.2K
2
0
Mijn 4G werkt niet zo goed Altijd als ik het opzet dan valt het direct uit als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat fijn vinden
Vraag
•
Mobiel internet
600
2
0
0
In ons gezin van 5 (2 volw en 3 kinderen) gebruiken we allemaal Tempo Giga. Mijn vrouw en ik gebruiken dit al jaren en we zitten samen nog in Orange Circle zodat het samen op 1 factuur komt en we bellen gratis naar elkaar. Dit is iets dat nu niet meer bestaat. Mijn oudste zoon heeft sinds 2 jaar tem
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Al enkele dagen heb ik problemen met de Klantenzone. Als ik rechtsboven op "Klantenzone" klik, word ik doorverwezen naar de 404-pagina ("Oeps… Het spijt ons, we hebben de pagina niet gevonden."). Als ik zelf de URL "https://www.orange.be/nl/klantenzone" invoer, kan ik me niet meer aanmelden en
Vraag
•
Opties en diensten
1.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een herlaadkaart waarmee ik optie internet kan kiezen van 8gb. Hiervan is momenteel 5gb over te gebruiken voor 28/06/2023. Toch krijg ik melding dat mijn internet opgebruikt is. Hoe kan dit?
Vraag
•
Mobiel internet
765
2
0
Geregeld krijg ik smsen van het Orange Thank you programma. Dat vind ik erg storend, zeker als er geregeld sommige berichten naar mij gestuurd worden die wel erg belangrijk zijn. Ik wil ze dus niet hebben. In de app al alle mogelijke meldingen uitgeschakeld, STOP geantwoord op die smsjes, maar helpt
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
3
0
0
hoi ik wil mijn aflossingstabel raadplegen maar dat lut me niet in de klantenzone als ik inlog met it's me
Vraag
•
Tarieven en verbruik
1.3K
3
0
0
Ugh iedereen, Met de zomer voor de deur deelt Totem graag een paar tips en tricks over het controleren van mobiele data. Het kan je helpen een onaangename verrassing te voorkomen 😊 Dit zijn de toepassingen die de meeste data verbruiken: - Muziek streamen en podcasts: tussen 40 en 50 MB per uur - Ne
Vraag
•
Mobiel internet
3.4K
7
0
Er werd mij onlangs een pakket van orange opgestuurd voor mij te bedanken omdat ik al zolang klant ben. Dit pakket was aangetekend verzonden maar ik was niet thuis. Wilde mijn cadeau gaan kopen afhalen bij Bpost, bleek dat ze mijn cadeau verloren zijn. Heb klacht ingediend maar na meer dan een week
Vraag
•
Opties en diensten
1.1K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties