Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Beluren overschreden

Gisteren kreeg ik bericht van Orange dat mijn beluren op waren. Hieropvolgend checkte ik de orange app en zag ik dat ik reeds 12,5 euro buiten mijn abonnement was gegaan. Los van het feit dat ik het niet correct vind dat ze me pas zo laat op de hoogte stellen, was ik ook verschoten over het bedrag.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.1K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Apple watch ondersteuning in 2023

Ik wou eens even horen of er ondertussen al meer geweten is over ondersteuning voor smartwatchen? Zou dit er in 2023 nog aan komen?

Vraag

• 

Opties en diensten

1.6K

1

0

0

• Herladen in het buitenland 15€ data

Afgelopen weekend herlaad ik in het buitenland mijn prepaidkaart met 15€ enkel data. Tot mijn verbazing stel ik vandaag vast data al op is. Blijkbaar heb ik afgelopen weekend 15€ belwaarde ontvangen met bonus 5GB data waardoor ik op het internet kon. Had sms ontvangen 15€ herladen. Vandaag probeerde

Vraag

• 

Mobiel internet

903

3

0

0

• Mobiele data

Wat zijn enkele manieren waarop je je mobiele dataverbruik kunt verminderen? Deel je tips en trucs om je dataverbruik te beheren en te voorkomen dat je over je limiet gaat. Heb je bijvoorbeeld een bepaalde app of functie die je uitschakelt om mobiele data te besparen? Of gebruik je een specifiek typ

Vraag

• 

Mobiel internet

1.8K

6

Radio

De Tijdloze op kanaal 863 is momenteel radio 1???

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

555

1

0

0

Roaming in Zuid Afrika

Wat is de beste optie om toch internet te behouden bij een reis door Zuid Afrika voor 15 dagen ? Mogelijk om iets te activeren bij Orange , of toch een extra simkaart aanschaffen ?

Vraag

• 

Mobiel internet

2.4K

1

0

0

• Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Wat gebeurt er met hetgeen je niet gebruikt van uw abonnement, de tijd die je over hebt om te bellen of de tijd die je over hebt om mobiel internet te gebruiken, iedere maand heb ik overschot, zowel voor het bellen als voor het internet, maar als ik dan eenmaal kort gebruik maak om naar mijn zoon in

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

1.9K

7

0

Pay & go

Kan men een vervallen pay SIM card opnieuw activeren ?

Vraag

• 

Mobiel internet

653

1

0

• Factuur van gsm aankoop

Beste is mogelijk om online een kopie van factuur aanvragen van een gsm aankoop met abo want ben deze kwijt gespeeld tijdens verhuis

Vraag

• 

Opties en diensten

641

2

0

0

• Go Extreme als router

Welke methodes passen jullie zoal toe om je Go Extreme als router in te schakelen? Mvg,

Vraag

• 

Mobiel internet

2.2K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen