Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • E-sim mobiel internet valt uit

Beste, sinds enkele dagen heb ik een e-sim geactiveerd. sinds dan valt om de haverklap mijn verbinding weg. In het begin startte ik m’n gsm opnieuw op, maar dat was te omslachtig. Nu heb ik bij instellingen een snellere manier gevonden door bij primaire lijn bij instellingen, dit even uit en terug a

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

74

1

0

• Plots is alles weg

Sinds vrijdag heb ik geen verbinding meer en kan ik niet meer bellen. het lijkt alsof mijn nummer gewoon verdwenen is. Inloggen op mijn klantenzone lukt, maar daar staan geen gegevens meer. Hoe kan ik de klantendienst bereiken als ik zelfs niet kan bellen ?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

89

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Behoud van nummer

Ik verlaat mijn werkgever, maar behoud mijn nummer. Kan ik hetzelfde abonnement voortzetten als particulier?

Vraag

• 

60

2

0

• Slecht begin mobiel niet bereikbaar.

Op 1/12 bestelling geplaatst: gigafiber + 4G Backup promo mobile medium 60 + 20GB met nummer overdracht met esim.Deze ochtend geïnstalleerd: kabelinternet : ok backupmodem : ongeldige sim kaart nog steeds na een dag gsm sim wel ontvangen ik kan bellen maar oproepen komen nog steeds binnen via mijn o

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

77

1

0

• geen toelating om te bellen

sinds verleden week krijg ik de melding dat het niet toegelaten is om met mijn telefoon, of die van mijnvrouw naar een belgisch nummer te bellen in griekenland, daar, 5 jaar woon ik daar, nooit problemen gehad, en nu dit>? de mensen waar ik naar bel wonen ook in griekenland en hebben een belgisch nu

Vraag

• 

71

1

0

• Peppol

Ben BTW-plichtig dus heb onlangs een Peppol-account geregistreerd. Waar vind ik de link om via Peppol de e-facturatie aan te vragen?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

183

1

0

• internet tegoed

Wanneer ik mijn kaart herlaad heb ik vaak dat mijn geld in een keer weg is.. Hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

42

0

0

• Kerstcadeaus

Verdorie, geen mogelijkheid tot het krijgen van gratis Gigabytes dit jaar? Orange is weer gierig geworden precies.

Vraag

• 

Opties en diensten

74

6

• Korting op smartphone

Gisteren in de shop info gevraagd over aankoop nieuwe smartphone. Samsung A56 kostte 199 Euro ( met korting ). Vandaag smartphone aangekocht, prijs 257 Euro! Bediende in Orangeshop kon de korting van gisteren niet meer aanbieden. Waar kan ik terecht voor een compensatie? 5000 Gebeld, die verwezen me

Vraag

• 

53

2

0

• Mobiel internet en bellen

Mijn mobiel internet werk niet (3G/4G) als ik aan het bellen ben. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Mobiel internet

70

3

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties