Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Aankoop gsm met abonnement

Beste, Ik wil gsm aankopen via de orange store met behoud van huidig abonnement. Nu zie ik dat ik momenteel op men abonnement's kosten 7,01 EUR korting krijg (multi pack korting) Blijft deze ook behouden of betaal ik dan vanaf aankoop de volle prijs van het abonnement?

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

173

1

0

0

• Sim kaart werkt niet zonder wifi

Ik heb mijn sim kaart naar mijn nieuwe gsm verplaatst maar het werkt alleen wanneer mijn wifi aan is en wanneer bellen met wifi aan is. Zonder één van de twee werkt mijn sim kaart niet en staat er dat mijn gsm nummer onbekend is. Ik kan daarna ook niet bellen. ik weet niet wat ik moet doen, kan iema

Vraag

• 

Mobiel internet

216

3

0

0

Mobile Serenity Plus deactiveren lukt nog steeds niet

Dag allen, Er is op de Tribe al een topic geopend door @BramP met dezelfde vraag: hoe kan ik Mobile Serenity Plus volledig uitschakelen? Het forceert me toch minstens 1 van de 2 te activeren, maar dat heb ik echt niet nodig. Het belet mij te vaak om websites te bezoeken als ik op 4G zit en ze goedke

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

249

1

0

• Terug kijk tv

Dus ik bel naar orange voor terug kijk tv en die melden me dat dat enkel gaat met een nieuwe digibox die je dan ook moet aankopen ?? Jarenlang trouwe klant gaat wss overstappen naar telenet !

Vraag

• 

Opties en diensten

545

2

0

0

Niet mogelijk facturen te downloaden

Het downloaden van facturen is niet meer mogelijk. Error: Refused to connect to 'URL REMOVED' because it violates the following Content Security Policy directive: "connect-src 'self' *.orange.be *.log.optimizely.com *.cloudfront.net *.usabilla.com".

Vraag

• 

Opties en diensten

271

2

0

0

Ik heb alleen 2g

Hey, ik heb alleen nog 2g maar geen 5g niet meer ik heb nog onlangs prive bericht gestuurd op messenger maar nog altijd niks gekregen.

Vraag

• 

Mobiel internet

260

2

0

• klacht indienen

hallo, Bij mij is er wat misgegaan en ik zou graag bij orange een klacht indienen. Weet iemand waar of hoe ik dat kan doen ?

Vraag

• 

Opties en diensten

423

3

0

0

• Voicemail uitschakelen

ık vind het niet fijn dat we als klant verplicht zijn om gebruik te maken van voicemail. ik wens het niet maar kan nier uitgeschaklet worden als klant zou ik zelf de recht hebben om het te kunnen uitschakelen en de operator zo er niet voor moeten plichten om gebruik te moeten maken van de voicemail.

Vraag

• 

Opties en diensten

851

4

0

• bellen&surfen in buitenland Marokko

Welke pass heb ik nodig in Marokko? Ik raak er niet aan uit daar er nergens letterlijk bijstaat dat het geschikt is voor Afrika of Marokko.

Vraag

• 

Opties en diensten

219

3

0

0

• herlaadkaart toevoegen aan My Orange

Hallo, ik heb momenteel een pack met digitale televisie, internet en verschillende gsm-abonnementen, allen zichtbaar via de My Orange app. Alleen heb ik nog voor mijn jongste zoon ook een herlaadkaartje gekocht, die hij in een smartwatch gebruikt. Hij kan hiermee enkel bellen naar/gebeld worden door

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

171

3

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...