Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenVraag
•
Mobiel internet
113
1
0
0
Onlangs installeerde ik een eSIM voor mijn iPhone. Ik verwijderde de fysieke simkaart en gebruik deze al een tijdje niet. Ik had problemen met het instellen van mijn mobiele internet en wou deze simkaart opnieuw installeren. Hiervoor vroegen ze me de puk code, deze gaf ik meerde malen correct in en
Vraag
•
Mobiel internet
279
2
0
0
Mijn sim kaart was geschorst wegens een factuur te laat betaald. Gisteren helpdesk gebeld. Sim zou terug geactiveerd zijn. Maar nog steeds geen uitgaande oproepen of 4g en nog steeds de melding in my orange app dat sim geschorst is. Na vandaag opnieuw contact via chat zou hey fraude team er mee gemo
Vraag
•
Opties en diensten
306
2
0
0
De My Orange app vraagt het volgende: "Toestaan dat My Orange telefoongesprekken start en beheert?" Waarom heeft de app toestemming nodig om telefoongesprekken te starten en te beheren? Moet ik dit toestaan om de app te gebruiken en om mijn datalimiet te checken?
Vraag
•
Mobiel internet
173
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb geen WiFi in huis weet iemand of er storing is in maaseik
Vraag
•
Mobiel internet
143
1
0
Ik heb maandag een gsm besteld, op de orderbevestiging staat letterlijk levering binnen de 48 uur..... het product is beschikbaar maar heb er nog steeds niks van gehoord? Is dit normaal? Zet er dan niet bij dat de levering binnen de 48 uur is 🫤🤷🏻♀️
Vraag
•
Opties en diensten
407
7
0
Geaccepteerde oplossing
Beste allen, Ik heb een tablet die ik enkel op reis (online) wil gebruiken, ik zie dat er een surf extra kaart is maar daarvoor betaal je 3 € per maand; ben ik beter af met een eenmalige herlaadkaart, of hebben jullie iets anders. Dank bij voorbaat Guido
Vraag
•
Mobiel internet
310
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
hallo, Ik bel voor nummer forward: **21*nederlands_nummer# maar krijg dan: Call forwarding connection problem or invalid MMI code Wat doe ik fout? Of gaat forwarding niet naar nederlandse gsm nummer? Dank (Ik heb sinds tween dagen een orange sim kaart. Bellen en gebeld worden gaat goed.)
Vraag
•
Opties en diensten
436
4
0
Weet iemand of je een surf extra kaart als esim kan bestellen en in een laptop kan gebruiken (mijn windows 11 laptop heeft een esim wwan voorziening)? Bij orange krijg ik tegenstrijdige antwoorden.
Vraag
•
Mobiel internet
184
1
0
0
Beste Volgens informatie online zou ik mijn klantennummer moeten vinden in de app, Klantenzone of factuur. Maar deze is nergens te vinden? Ik heb overal gekeken.
Vraag
•
Opties en diensten
266
3
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties