Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Flybox home alleen surfvolume beschikbaar

Verleden jaar kocht ik een Flybox voor gebruik tijdens 7 maanden per jaar op mijn tweede verblijf. alles verliep perfect. Ik liet het abonnement stopzetten en moest eind maart een nieuwe simkaart halen om het abonnement opnieuw te activeren. De laatste dagen van maart verliepen goed, maar vanaf de e

Vraag

• 

Mobiel internet

196

1

0

Betalend sms

Hallo, Ik kan geen betalend sms versturen. Ik heb ook al bij instellingen in Orange gezocht maar lukt niet.

Vraag

• 

Opties en diensten

174

1

0

0

Bellen

Als u belt voor problemen krijgt u vriendelijk antwoord en wordt het probleem meteen opgelost.

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

140

1

0

Afbetalingsregeling

Beste , gisteren heb ik contact opgenomen met Orange in verband met een afbetalingsregeling voor mijn rekening . Toen zei die persoon dat binnen de 24u mijn diensten terug werden aangesloten . Maar dit is nog niet het geval. Nu was mijn vraag of dit klopt of niet? Wand ik zou naar de Orange shop moe

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

223

3

0

• Surf Extra Card & LTE-M for IoT

Ik wil de Surf Extra Card bestellen voor mijn IoT toestel te verbinden met het internet. Nu vroeg ik mij af dat dit zou werken met deze simkaart? Het toestel werkt alleen over LTE-M.

Vraag

• 

Mobiel internet

151

1

0

0

Over data verbruikslimiet

Ik heb een data abonnement bij Orange van 8GB, maar wat gebeurt er eigenlijk als je over die 8GB gaat? Alvast bedankt. MegaFlorek

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

227

2

0

• Valse sms???

Beste, Ik ontving volgende sms: Orange Info: Wij hebben je proberen bellen met goed nieuws. Je kan ons terugbellen op het nummer **bleep**. Fijne dag verder en hopelijk tot snel! Nummer is: 089 59 17 55 Ik ben echter geen klant van Orange... bijgevolg de vraag of dit spam/ ... is? Thanks

Vraag

• 

Netwerk and Veiligheid

425

6

0

• Orange Mobile Serenity Plus

Hallo Ik heb de Orange Mobile Serenity Plus geïnstalleerd maar bij het aanmelden staat er dat ik een token moet scannen maar ik weet niet goed wat dit is of waar ik deze kan vinden. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt Met vriendelijke groeten

Vraag

• 

Opties en diensten

173

1

0

Start fiber

Mijn abbonement is automatisch omgezet naar start fiber, moeten ze dan mijn modem ook niet komen veranderen?

Vraag

• 

Opties en diensten

422

3

0

0

• vernieuwen van alles

waar of hooe kan ik na 10jaar klant te zijn mijn verouderde modem,digibox en afstandbediening wisselen en is dit kosteloos?

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

182

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Totaal aantal leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...