Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!
Nieuwe topic startenIk heb enkel een onbeperkt mobiel abbo op mijn gsm maar als ik de hotspot gebruik om zo via mijn laptop op internet te surfen valt de hotspot op regelmatig tijdstip uit. Ik heb al in de instellingen gezocht maar vindt nergens de mogelijkheid om dit te veranderen zoals bijvoorbeeld bij Proximus. Kan
Vraag
•
Mobiel internet
514
6
0
0
Beste, Wij zijn sedert gisteren Orange en we konden vroeger bij Telenet altijd via rsc chat berichten versturen naar elkaar.Ikzelf heb (laatste update) iPhone en mijn vrouw Android.Om één of andere reden sturen wij plots via ‘gewone’ sms ondanks rsc aangevinkt staat bij de instellingen.Nu betalen we
Vraag
•
Mobiel internet
685
4
0
0
Ik ben overgestapt van Telenet naar Orange. bij aanmaak van het nieuwe contract was gezegd dat de overzetting enkele uren ging duren. Overzetting is gebeurd maar ik heb geen mobiele gegevens. 5G Icoontje is constant aan te schijnen en valt na 2 seconden weer uit. Heb de stappen voor manueel instelli
Vraag
•
Mobiel internet
349
1
0
0
Hallo allemaal ik heb een probleem. Ik zal graag mijn eigen router achter de orange modem willen zetten. daarvoor heb ik de orange modem ook in bridge mode gezet. maar als ik dan mijn eigen router op poort 4 van de modem aansluit krijgt mijn eigen router geen ip-adres toegewezen. de router dat ik he
Vraag
•
Toestellen and instellingen
783
3
Geaccepteerde oplossing
Hello, I can not use my phone outside of Belgium but still in EU. I thought something setting is not ok, so checked with an apple guy and found it is ok. It shows a company name at netwerkselectie, data roaming is on and SMS is sent from orange that you are in xxx and you can surf as in Belgium. add
Vraag
•
Mobiel internet
222
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog mensen die al de hele dag geen 5g hebben? Ik heb niets van internet. Enkel via wifi
Vraag
•
Netwerk and Veiligheid
277
4
0
0
Op 20 maart heb ik telefonisch een contract afgesloten om over te stappen van Telenet [internet] en hey [2 mobiele nummers]. Tot heden nog steeds geen overdracht gebeurd. Internet is men op 26 maart komen installeren, werkt perfect maar Telenet nog steeds niet afgesloten en mobiele nummers nog steed
Vraag
•
Mobiel internet
314
3
0
0
Hoi allen, Ik weet niet of jullie dit ook hebben, maar mijn 4G werkt al heel de dag niet.. erg vervelend als je op plekken bent zonder wifi. Heb mijn smartphone al uit en aan gezet, instellingen bekeken,.. wat kan ik doen? Alvast bedankt
Vraag
•
Mobiel internet
291
4
0
Wij zijn SOHO klant. We hebben Internet op twee locaties en 5 mobiele telefoons. Jammer genoeg is het na een maand nog steeds niet mogelijk om onze telefoons en facturen te zien in de klantenzone. Wij zien enkel het internet van onze hoofdlocatie in onze klantenzone. Ik heb al meer dan een uur aan d
Vraag
•
Opties en diensten
375
4
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties