Mobiel

Heb je informatie nodig over onze abonnementen of onze prepaidkaarten? Of een vraag over je smartphone? Je antwoord vind je zeker hier!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Verbruik in buitenland

Ik ben gisteren geland in Jordanie, en heb per ongeluk heel kort de 4G opgezet. Daarna weer uitgeschakeld en ter plaatse een lokale Sim gekocht. Nu zie ik dat er 60 euro zal aangerekend worden. Kan dit zomaar? Ik heb niks verbruikt...

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

48

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Klacht over buitenbundelverbruik – €60,50 ondanks blokkering

Beste Orange Ik heb vandaag meerdere sms-berichten ontvangen waarin staat dat mijn mobiele data automatisch werd geblokkeerd nadat ik € 60,50 buiten mijn abonnement had verbruikt. Volgens mijn instellingen stond het gebruik buiten mijn bundel volledig geblokkeerd op 0 €. Toch werd er buitenbundelver

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

65

1

0

ontvangen telefoon of sms in roaming

Hallo Ik lees verschillende topics waar men schrikt van een roaming factuur. Ikzelf heb data roaming control op 0 euro geplaatst. Maar wat met een telefoon die over gaat naar voicemail of een ontvangen sms... Ik lees dat men moet betalen per minuut bij het ontvangen van telefoons in zone 2 of hoger.

Vraag

• 

Tarieven en verbruik

62

1

0

• Wanneer word ik eindelijk geholpen?!!!

Hallo ik ben al van halverwegecaugustus jullie al 10x gebeld om mijn probleem op te lossen ik heb abbonement mobile serenity plus dus ik moet multimedia kunnen aankopen en premium nummers kunnen bellen mijn orange staat op child ik kan dus geen enkele optie beheren gaan jullie nu eidelijk na 3maand

Vraag

• 

Opties en diensten

109

1

0

Mistral AI voor nieuwe mobiele klanten, hoe?

Hi Ik ben nieuwe mobiele klant geworden, hoe krijg ik toegang tot de 6 maand gratis Mistral AI voor nieuwe mobiele klanten zoals op de Orange site staat? Ik vind nergens info over terug hoe te activeren en heb geen mail over gekregen sinds ik klant ben geworden? Fyi ik kon geen goede forum categorie

Vraag

• 

Opties en diensten

72

2

0

• Email wijzigen

Ik wil voor mijn orange account het emailadres wijzigen. Waaronder de factuur enzo wordt naar doorgestuurd. En dus ook zo mijn inloggegevens voor mijn account.

Vraag

• 

Opties en diensten

59

1

• 5G

Hallo, Sinds een paar maanden heb ik geen 5G meer. 5G symbooltje krijg ik heel af en toe als ik verbonden ben met Android Auto voor de rest enkel 4g+. Bij gsm instellingen kan ik enkel 3g/4g/4g+ kiezen. Moto g200 5G

Vraag

• 

Mobiel internet

40

2

• Visual voicemail met shape corporate

Waar kan in de optie vinden om visual voicemail te activeren met een shape corporate pakket? Ik vind deze niet terug in de app. bedankt

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

51

1

• prepaid mobile data aankopen.

Sinds kort lukt het niet meer om kredietwaarde om te zetten in mobiele data. Je krijgt steeds een foutmelding. Normaal kan je in de app kiezen om opties te beheren en dan kies je mobiele data... Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantendienst waarbij men mij vertelde dat ze dit gingen oplos

Vraag

• 

Mobiel internet

67

3

• Samsung Galaxy S24 Ultra & Samsung watch ultra 2025 esim

Hallo, Ik heb sinds deze week mijn nieuwe watch ultra (2025 versie). Ik werk ook met een e-sim in mijn S24 ultra. Nu lukt het mij niet om de watch op het abonnement te zetten die mijn telefoon gebruikt. Als ik in de Wearable app naar Mobiele abonnementen ga dan krijg ik telkens de melding: Orange B

Vraag

• 

Toestellen and instellingen

106

8

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...

Conversaties